Regulamin sklepu
I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep Magurex jest prowadzony przez firmę:

PRO-POINT KAROL
GUTOWSKI
ADRES: RADOSNA 12
05-205 WOLA RASZTOWSKA
NIP: 2910153612

magurex@magurex.pl
Tel Kom 508 160 528

4. Zakup w sklepie internetowym Magurex oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce \\\”Informacje od Sprzedającego\\\”. Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin. 

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

Kupujacy chce zwrócic towar 

Kupujacy ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy sie 
od dnia odebrania przesyłki przez kupujacego, a gdy umowa dotyczy swiadczenia usługi 
– od dnia jej zawarcia. Kupujacy o odstapieniu od umowy moze 
poinformowac przez internet np. mailem, wypełniajac przygotowany przez Ciebie 
formularz online lub składajac oswiadczenie na pismie. 
Do 12 miesiecy wydłuzy sie czas na zwrot towaru w sytuacji gdy kupujacy nie zostanie 
poinformowany o mozliwosci zwrotu. Jezeli kupujacy zostanie poinformowany 
o prawie odstapienia od umowy przed upływem 12 miesiecy, termin do odstapienia 
od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia kupujacemu informacji o tym prawie. 
W przypadku zwrotu towaru przez kupujacego nalezy równiez zwrócic mu koszty przesyłki 
jesli poniósł on takie koszty w zwiazku wysłaniem zakupionego towaru do niego. 
Dotyczy sytuacji gdy kupujacy wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niz najtanszy 
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Ciebie, w takim przypadku nie jestes 
zobowiazany do zwrotu na rzecz kupujacego poniesionych przez niego dodatkowych 
kosztów. 

Kupujacy reklamuje wadliwy towar 

2 lata na reklamacje towaru. Kupujacy moze złozyc reklamacje 
na podstawie rekojmi lub gwarancji: rekojmia: odpowiedzialnosc sprzedajacego 
wzgledem kupujacego za wady fizyczne oraz prawne towaru, który sprzedaje 
gwarancja: pisemne zobowiazanie gwaranta (najczesciej producent) do bezpłatnego 
usuniecia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach okreslonych 
w dokumencie gwarancyjnym. W przypadku nabycia wadliwego produktu, 
kupujacy moze zdecydowac czy woli zeby obnizyc cene danego towaru lub moze 
zdecydowac sie na odstapienie od umowy. Za uszkodzenia powstałe w transporcie 
odpowiada sprzedajacy. Jesli kupujacy złozy reklamacje w ciagu 
12 miesiecy automatycznie zakłada sie, ze rzecz była wadliwa w chwili jej wydania.