Regulamin sklepu
I. Warunki ogólne
1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Sklep Magurex jest prowadzony przez firmę:
PRO-POINT KAROL
GUTOWSKI
ADRES: RADOSNA 12
05-205 WOLA RASZTOWSKA
NIP: 2910153612
magurex@magurex.pl
Tel Kom 508 160 528
4. Zakup w sklepie internetowym Magurex oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce \\\”Informacje od Sprzedającego\\\”. Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.
Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Kupujacy chce zwrócic towar
Kupujacy ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy sie
od dnia odebrania przesyłki przez kupujacego, a gdy umowa dotyczy swiadczenia usługi
– od dnia jej zawarcia. Kupujacy o odstapieniu od umowy moze
poinformowac przez internet np. mailem, wypełniajac przygotowany przez Ciebie
formularz online lub składajac oswiadczenie na pismie.
Do 12 miesiecy wydłuzy sie czas na zwrot towaru w sytuacji gdy kupujacy nie zostanie
poinformowany o mozliwosci zwrotu. Jezeli kupujacy zostanie poinformowany
o prawie odstapienia od umowy przed upływem 12 miesiecy, termin do odstapienia
od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia kupujacemu informacji o tym prawie.
W przypadku zwrotu towaru przez kupujacego nalezy równiez zwrócic mu koszty przesyłki
jesli poniósł on takie koszty w zwiazku wysłaniem zakupionego towaru do niego.
Dotyczy sytuacji gdy kupujacy wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niz najtanszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Ciebie, w takim przypadku nie jestes
zobowiazany do zwrotu na rzecz kupujacego poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
Kupujacy reklamuje wadliwy towar
2 lata na reklamacje towaru. Kupujacy moze złozyc reklamacje
na podstawie rekojmi lub gwarancji: rekojmia: odpowiedzialnosc sprzedajacego
wzgledem kupujacego za wady fizyczne oraz prawne towaru, który sprzedaje
gwarancja: pisemne zobowiazanie gwaranta (najczesciej producent) do bezpłatnego
usuniecia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach okreslonych
w dokumencie gwarancyjnym. W przypadku nabycia wadliwego produktu,
kupujacy moze zdecydowac czy woli zeby obnizyc cene danego towaru lub moze
zdecydowac sie na odstapienie od umowy. Za uszkodzenia powstałe w transporcie
odpowiada sprzedajacy. Jesli kupujacy złozy reklamacje w ciagu
12 miesiecy automatycznie zakłada sie, ze rzecz była wadliwa w chwili jej wydania.